OGŁOSZENIE O NABORZE ZOSTAŁO UNIEWAŻNIONE Z PRZYCZYN FORMALNYCH
Numer ogłoszenia: PRZ/17/2021
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk: 1
1. Do naboru na stanowisko dyrektora Departamentu Edukacji i Prewencji w Urzędzie PKDP mogą przystąpić osoby, które:
• ukończyły wyższe studia i uzyskały tytuł magistra; preferowane kierunki: prawo, administracja, psychologia,
• posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, w tym roczne na stanowisku kierowniczym;
• posiadają wiedzę z zakresu działalności statutowej Urzędu PKDP wynikającej z przepisów
o utworzeniu PKDP.
2. Wymagania pożądane:
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• sprawne poruszanie się w przepisach prawa.
• wiedza z zakresu spraw należących do właściwości PKDP;
• wiedza i doświadczenie z zakresu pomocy osobom pokrzywdzonym przestępstwem;
• umiejętność analizy akt sądowych;
• predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, komunikatywność, staranność, kreatywność.
3. Podstawowe obowiązki:
• kierowanie Departamentem Edukacji i Prewencji w Urzędzie PKDP w zakresie części działalności statutowej Urzędu PKDP przypisanej do właściwości Departamentu;
w szczególności w statucie PKDP;
4. Oferty kandydatów powinny zawierać:
1. życiorys (CV);
2. kopię dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
4. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
5. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru na stanowisko dyrektora DEP;
7. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy spełnią wymagania na stanowisko.
5. Składanie ofert:
Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie skanów dokumentów wymienionych w pkt 4 pocztą elektroniczną na adres: kadry@pkdp.gov.pl do dnia 30 września 2021 r.
W tytule e-maila prosimy wpisać „oferta pracy PRZ/17/2021-dyrektor DEP”.
Dodatkowe informacje:
• Życiorys oraz wszystkie oświadczenia złożone przez kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a oświadczenia dodatkowo datą ich sporządzenia;
• Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni. W przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu;
• W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
6. Informacje o sposobach naboru:
1 etap: weryfikacja formalna nadesłanych ofert;
2 etap: rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci proszeni są o podanie nr telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty otrzymane po terminie oraz oferty odrzucone zostaną zniszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie przesłanych dokumentów i weryfikacji wymagań dodatkowych – zostaną zakwalifikowani do 2 etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Urząd Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko jest Urząd Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15, z siedzibą w Warszawie, ul. Twardej 18.
Kontakt do Inspektora ochrony danych: iod@pkdp.gov.pl
Cel i podstawy prawne przetwarzania
Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego przetwarzane będą na podstawie:
– przepisów prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy),
– ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 537),
– innych przepisów powszechnie obowiązujących,
– zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na postawie przepisów prawa.
Okres przechowywania danych
Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy.
W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane do czasu wycofania zgody.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
– dostępu do swoich danych,
– sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
– w zakresie wynikającym z przepisów prawa – prawo do usunięcia, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych,
– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.