Numer ogłoszenia: PRZ/16/2021
Wymiar etatu: 1 etat
Pracodawca dopuszcza możliwość zatrudnienia pracownika w wymiarze 0,5 etatu w jednym z zakresów wymienionych w pkt 1. 1) i pkt 1. 2).
Liczba stanowisk: 1
1. Do naboru na stanowisko specjalisty w Biurze Administracyjno – Finansowym może przystąpić osoba, która:
1) w zakresie kadrowym:
· ukończyła wyższe studia;
· posiada wiedzę z zakresu prawa pracy;
· posiada wiedzę z zakresu obsługi kadrowej jednostek administracji publicznej;
· posiada min. roczne doświadczenie zawodowe w komórce ds. kadr lub na samodzielnym stanowisku ds. kadr, a także posiadająca w zakresie obowiązków sprawy kadrowe, w jednostce/jednostkach sektora publicznego.
2) w zakresie płacowym:
· ukończyła wyższe studia;
· posiada wiedzę z zakresu zasad naliczania wynagrodzeń, w tym osób objętych mnożnikowym systemem wynagradzania;
· posiada wiedzę z zakresu obsługi wynagrodzeń w jednostkach administracji publicznej;
· posiada min. roczne doświadczenie zawodowe w komórce ds. wynagrodzeń lub na samodzielnym stanowisku ds. płac, a także posiadająca w zakresie obowiązków obsługę w zakresie wynagrodzeń w jednostce/jednostkach sektora publicznego.
2. Wymagania pożądane:
1) w zakresie kadrowym:
· wiedza z zakresu zarządzania kadrami w organizacjach;
· wiedza z zakresu obsługi dedykowanych systemów kadrowych;
· umiejętność pracy pod presją czasu;
· sprawne poruszanie się w przepisach prawa.
2) w zakresie płacowym:
· wiedza z zakresu zasad naliczania wynagrodzeń w organizacjach, w tym jednostkach sektora finansów publicznych;
· wiedza z zakresu obsługi dedykowanych systemów płacowych/modułów w systemach finansowo księgowych oraz kadrowo – płacowych;
· umiejętność pracy pod presją czasu;
sprawne poruszanie się w przepisach prawa z zakresu wynagrodzeń.
3. Podstawowe obowiązki:
1) w zakresie kadrowym:
· pełna obsługa spraw kadrowych Członków Komisji oraz pracowników Urzędu;
· zgłaszanie zatrudnianych pracowników Urzędu do ZUS oraz wyrejestrowywanie pracowników, którym wygasł stosunek pracy,
· obsługa systemu e-Płatnik w zakresie kadr;
· obsługa portalu PFRON;
2) w zakresie płacowym:
· pełna obsługa wynagrodzeń Członków Komisji oraz pracowników Urzędu Komisji, w tym w szczególności:
– przygotowywanie dokumentów związanych z naliczaniem wynagrodzeń,
– prowadzenie kartotek płacowych,
· naliczanie pochodnych od wynagrodzeń, w tym podatków i składek na ubezpieczenia społeczne,
· obsługa platform/portali związanych z wynagrodzeniami Członków Komisji i pracowników Urzędu Komisji,
· obsługa systemu e-Płatnik w zakresie niezbędnym do naliczania pochodnych od wynagrodzeń;
· obsługa portalu PFRON.
4. Oferty kandydatów powinny zawierać:
1. życiorys (CV);
2. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
3. kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;
4. oświadczenie kandydata o posiadaniu doświadczenia w zakresie kadr;
5. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru na stanowisko specjalisty;
9. kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy spełnią wymagania na stanowisko.
5. Składanie ofert:
Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie skanów dokumentów wymienionych w pkt 4 pocztą elektroniczną na adres: kadry@pkdp.gov.pl do dnia 30 września 2021 r.
W tytule e-maila prosimy wpisać „oferta pracy PRZ/16/2021”.
Dodatkowe informacje:
· Życiorys oraz wszystkie oświadczenia złożone przez kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a oświadczenia dodatkowo datą ich sporządzenia;
· Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni. W przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub nostryfikacji dyplomu;
· W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
6. Informacje o sposobach naboru:
1 etap: weryfikacja formalna nadesłanych ofert;
2 etap: rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci proszeni są o podanie nr telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty otrzymane po terminie oraz oferty odrzucone zostaną zniszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie przesłanych dokumentów i weryfikacji wymagań dodatkowych – zostaną zakwalifikowani do 2 etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Urząd Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko jest Urząd Państwowej Komisji do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15, z siedzibą w Warszawie przy ul. Twardej 18. Kontakt do Inspektora ochrony danych: iod@pkdp.gov.pl
Cel i podstawy prawne przetwarzania
Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego przetwarzane będą na podstawie:
– przepisów prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy),
– ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 537),
– innych przepisów powszechnie obowiązujących,
– zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na postawie przepisów prawa.
Okres przechowywania danych
Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy.
W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane do czasu wycofania zgody.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
– dostępu do swoich danych,
– sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
– w zakresie wynikającym z przepisów prawa – prawo do usunięcia, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych,
– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Nadesłane dokumenty nie będą zwracane.